Vastgoedbeheer
Bij het verhuren van een woning, pand is een professionele begeleiding van onschatbare waarde.De huurprijs bepalen,een betrouwbare huurder vinden,alle formaliteiten verwezenlijken,een correte huurovereenkomst opstellen ect.De zorg en nog veel meer nemen wij u graag uit handen alles valt of staat namelijk bij een goede beheer hetgeen u rendement verhoogd.
Wat nemen wij u uit handen :
* Grondige financiële screening van kanidaat-huurders
* Administratief beheer -
* Facturatie -debiteuren
* Debiteuren -bewaking
* Facturen verwerking crediteuren
* Maandelijkse huurafrekening aan eigenaar
* Het opstellen van een huurcontract in het engels,nederlands en spaans
* Opstellen van service / afrekening
* Het onderhouden van het contact met de huurder (s)
* Het verzorgen van de oplevering bij aanvang van de huur
* Het verzorgen van de voor en eindinspectie
Technisch vastgoedbeheer :
* Afhandeling van meldingen,van kleine technische calamiteiten
* Bewaken van de door uw verstrekte service-en reparatie opdrachten
* Corresponderen en communiceren met de service monteurs,aannemers of loodgieter
* Administreren en verreken van de gemaakte kosten van service en reparatie opdrachten met de gëinde huurpenningen
* Administreren en archiveren van alle relevante correspondentie
* Aanvragen offertes ten behoeve van de eventuele verzorging van u vastgoed
De kosten zijn per woning per maand / 65 euro inclucief btw.
Ook voor woningbeheer en actief vastgoed management bent u bij real-close.nu Vastgoed aan het juiste adres.Als het gaat om zowel financieel, commercieel, als technisch beheer van onroerend goed .
Een van de redenen om uw woning(en) in beheer te geven is.dat u geen kennissen of familie hoef in te schakelen en u weet zeker dat uw woning / appartement op een professionele wijze wordt beheerd.door ons.
Voor meer informatie neem vrijblijvend contact met ons op.